måndag 13 oktober 2008

wolviltvakantie

Al een tijdje er mee bezig geweest maar ik ben nu eindelijk zo ver om een wolviltvakantie te gaan organiseren. Om te beginnen heb ik er eerst eentje met geïnteresseerden van hier uit de buurt maar voor volgend jaar wil ik ook reclame voor Nederlandse geïnteresseerden maken. Eindelijk is de kelder in ons huis bijna zo ver dat ik er cursus in kan geven. Maar dan nog: groot is het niet. Meer dan 3 cursisten kan ik eigenlijk niet hebben. Dat is niet veel maar als het nu voorjaar is en het is goed weer, kunnen we buiten aan de slag. Dan heb ik wel plek voor 5.
Ik heb er zin in! Ik hoop op leuke, spontane en enthousiaste reacties! In elk geval ben ik nu elke dag wol aan het kaarden en het wordt echt heel mooi. Ik heb een mix van een paar verschillende wolsoorten door elkaar en dat is heel speciaal. Ik heb veel kleurtjes gemaakt afgelopen week en die ben ik nu ook aan het kaarden. Ik zal er snel eens wat foto's van maken.

Inga kommentarer: