lördag 11 oktober 2008

kursus vilten


Druk bezig met de voorbereidingen voor een viltcursus die ik in de herfstvakantie ga houden. Vorige week een advertentie gezet in het regionale blaadje en er hebben zich al 5 mensen aangemeld. Leuk! Maar mijn ruimte in de winkel is te klein en niet geschikt dus zijn we nu druk bezig een viltruimte te creëren in de kelder van ons huis.
Ik heb al veel nieuwe wol geverfd en gekaard. Vandaag hebben we in de kelder geschilderd om het een beetje toonbaar te maken
Vorige week naar een beurs in Arboga geweest. Avond voor we weg gingen werd ik ziek. Heel vervelend maar ik ben toch meegegaan. Het was héél rurstig op die beurs, heel weinig bezoekers. Voor mij was dat wel goed aangezien ik bijna geen stem had maar voor het bedrijf was het niet zo gunstig... jammer.

Inga kommentarer: