fredag 10 juli 2009

spinnen op de markt



Zo zit ik onverwachts de hele week te spinnen op een soort markt. Eigenlijk is het anders: het is een soort voorstelling van hoe de mensen in leefden in de 19e eeuw op het boerenland.
Voor info kun je kijken op www.karnasen.nu
Ik zit iemand te vervangen die hier anders ieder jaar zit maar die nu ziek is. Dit evenement wordt ieder jaar rond dezelfde tijd op dezelfde plaats gehouden en heeft zijn vaste vrijwilligers.
Jammer genoeg is het ontzettend slecht weer. Gisteren heeft het de hele dag geregend en werd het niet warmer dan 10°C... afzien dus!
Verder is het heel er leuk om hier te zijn. Er komen veel mensen langs die belangstellend zijn en mijn spulletjes bewonderen. Altijd heel leuk! Ook Nederlanders zijn van de partij.
Hier wat foto's, een kleine impressie van hoe ik hier zit.





Dit is mijn uitzicht vanuit mijn hutje

Inga kommentarer: