torsdag 4 december 2008

kerststemming


Het spijt mij dat ik zo lang niets van me heb laten horen... Ik ben niet echt een computermens en ik miste inspiratie om te schrijven. Ik vond het wel heel leuk om een reactie te vinden op mijn blog! Dank daarvoor!
We zijn inmiddels al weer naar kerstmarkten geweest. Daar kochten wij een z.g. julbock. Ik zal er een foto van maken, nu gaat dat niet meer want het is inmiddels al weer donker. Ook ligt er een dikke laag sneeuw, ideaal voor kerstplaatjes!
Ik heb adventslichtjes gevilt, brandveilig, dat verzeker ik! Ze zijn niet aan te steken.
In elk geval vond ik het leuk om te doen.

Dit wolkruikje heb ik rondom een ballon gevilt. Leuk he! Trouwens best nog lastig om te doen omdat de wol steeds naar benenden zakt als je die bevochtigd hebt. Als het viltproces eenmaal op gang is gekomen gaat het vanzelf!

Inga kommentarer: