fredag 15 augusti 2008

Het begin


In 2005 zijn we verhuisd van Texel naar Värmland in Zweden. Daar zijn we een bedrijf begonnen met de verkoop van Texelse dekbedden, onderdekens en kussens. Mijn hobby was spinnen en ik dacht dat het er wel goed bij paste... met het gevolg een uit de hand gelopen hobby! Ik heb hier de vele soorten wol leren kennen en geleerd wat je er allemaal mee kunt doen.
Heel erg leuk! Omdat het mij een goed idee leek om het te delen met anderen geïnteresseerden ben ik nu deze blog begonnen. Als er mensen geïnteresseerd zijn: alles is te bestellen via onze website!
Onze emigratie ging niet zonder vallen en opstaan maar nu we hier eenmaal 3 jaar wonen merken we wel dat het steeds beter en gemakkelijker gaat.
Ik hoop op vele, leuke, inspirerende en opbeurende reacties!

Inga kommentarer: